Petitchef

joi, 18 noiembrie 2010

Hamburgher

Am hotarit ca sa fac eu hamburgher,copiilor le place,dar ce se vinde la fasfod nu este de incredere,am cumparat eu pt. patru bucati uriase:500 gr. carne tocata,chifle,varza ,cascaval,keceap,mustar,maioneza.
Pt.chiftele am procedat astfel:in carnea tocata(poate fi amestec ,vita sau porc)am pus o ceapa taiata marunt ,un ou ,7 linguri de pesmet,sare, piper,am amestecat totul si am lasat 30 minute in frigider, sa isi ia gusturile.Am modelat chiftele ,cit se pot de subtiri ,ele se string la prajit,dupa ce le-am prajit in tigaie ,am luat chiflele ,le-am taiat in doua si am montat astfel:o chiftea, o felie de cascaval,mustar, keceap,maioneza,am pus totul la microunde 3 minute,am adaugat si salata de varza.Este foarte bun ,si stim ce punem in el,va doresc doar POFTA BUNA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu