Petitchef

vineri, 27 mai 2011

Rata pe varza

Aveam in congelator un ratoi ,ieri a venit vremea sa il gatesc,dar cum ?am plecat la plimbare pe net,am intrebat in stinga si in dreapta,am ales o reteta propie ,cite putin de ici ,cite putin de colo,dar a iesit o bunatate,rata pe varza dulce.
Am pus ratoiul la fiert ,in apa cu sare,pina am fost eu la piata ,sa cumpar varza ,el s-a balacit acolo in oala,am cumparat doua verze ,le-am tocat fideluta,intr-o cratita am calit o ceapa ,tocata marunt,un morcov ,dat pe razatoarea mica,am adaugat varza,am calit-o,cind se inmuia mai puneam varza si tot asa pina am pus toata varza,am adaugat sare,putin delikat,apa a lasat varza destula,am pus rosii tocate (de la conserva ,erau foarte bune,in suc propiu),am calit varza pina a scazut bine.Eu am avut un vas de yena,am pus un pat de varza si deasupra carnea de rata,peste carne am adaugat si restul de varza si asa a stat cam o ora la cutorul incins,aproape de sfirsit am adaugat marar tocat,dupa citeva clocote a fost buna de servit.YAMIIII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu