Petitchef

duminică, 10 iulie 2011

Salata de vinete

Eu fac asa vinetele:

coc vinetele ,fiecare cite doreste,le curat de coaja,le las sa se scurga si sa se raceasca,intre timp fac o maioneza din 2 oua ,doar galbenusurile ,(am inteles ca unele gospodine folosec oul intreg,nu am incercat niciodata,dar pe viitor o sa incerc si asa),la 1kg.jumate de vinete ,necoapte,dupa ce s-au racit vinetele ,le mai las la frigider o ora ,sa fiu sigura ca sunt reci,amestec maioneza cu vinetele,dau o ceapa pe razatoarea mica,pun sare, dupa gust,sunt bune neaparat reci cu rosii,ardei rosu, gogosar ,etc


.
P.S.ca sa ias-a vinetele albe se folosesc oua din comert care au galbenusul mai deschis la culoare.Pota buna.

2 comentarii:

  1. Sunt in love cu vanata. Asta e clar !.. n-am vazut insa salata alba de vinete.. si eu folosesc oua din comert.. dar nu mi-au iesit asa ever.. ;) Ai tu vreun ingredient magic si il pastrezi pentru tine nu?? Pupici Mirela

    RăspundețiȘtergere
  2. Antonia ,nu am nici un ingredient magic ,culoarea alba o dau si vinetele,depinde de ce soi sunt ,eu am luat de la piata la nimereala.Dar sunt foarte bune si mai inchise la culoare,gustul e acelas.Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere