Petitchef

joi, 26 iulie 2012

Sos pentru shaorma

Am promis ca va scriu reteta sosului pentru shaorma ,asa cum l-am facut eu .Am folosit 3-4 linguri de iaurt (cel mai bun este cel grecesc ,care are grasime mai multa ,dar aici la mine nu gasesc asa ceva),2 linguri de smantana ,2-3 castraveciori murati ,3 catei de usturoi,marar tocat marunt.Am amestecat iaurtul cu smantana ,am tocat castraveciori ,i-am scurs bine de zeama ,am tocat marunt mararul ,am potrivit de sare (eu am pus delikat),am amestecat totul ,a iesit o nebunie,de gusturi ,eu cred ca acest sos face totul pentru shaorma.Noi folosim acest sos si la :cartofi prajiti ,friptura ,etc...

3 comentarii:

  1. Nu arata rau deoc. Si dupa ingredinetele ce le-ai folosit sunt sigura ca e delicios. Racoros si numa bun pt o bere dupa ...shaorma ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super bun!, eu il fac altfel...usturoi, iaurt, smantana, oregano, menta, marar si patrunjel uscate si tocate marunt e foarte gustor!

    RăspundețiȘtergere
  3. There is certainly a great deal to know about
    this topic. I really like all of the points you have made.

    RăspundețiȘtergere