Petitchef

vineri, 20 mai 2011

Mamaliga in straturi

Aceasta reteta ,ca si celelalte ,este invatate de la mama mea,dupa ce am facut mamaliguta,o mamaliga mai moale(un mic secret ,eu pun la sfirsit in mamaliga faina alba,iasa mai fina)intr-o tigaie prajesc putin salam ,slanina ,jumari ,sau costita,pe un platou se pune putina brinza ,apoi cu o lingura muiata tot timpul in grasimea din tigaie,se pune mamaliga ,se intinde peste branza un strat,urmeaza un strat de branza,punem si jumarile din tigaie,tot asa continuam cu straturile, ultimul strat trebuie sa fie de branza,se sereveste calda.POFTA BUNA


2 comentarii:

  1. ohohooo... cam asa face 'mos craciunul' din mine cand vede mamaliga!!! si la mine o farfurioara te rog ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi in familie se maninca mamaliga ,macar o data pe saptamana,cu brinza ,tocanita:de pui ,de ciuperci si preferata mea mamaliga cu lapte.Esti invitata mea .

    RăspundețiȘtergere