Petitchef

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Lapte de pasare

Doamne ,este reteta copilariei mele,o facea mama ,atunci cind gasea oua ,era divina .Astazi ,fetita mea a dat comanda ,,vreau lapte de pasare",eu a trebuit sa ma conformez ,asa ca am realizat ,,lapte de pasare".Am folosit:
-5 albusuri
-4 galbenusuri
-200 gr. zahar
-2 litri lapte
-esenta de vanilie
Albusurile le-am batut, spuma tare ,cu 100 gr de zahar,laptele la-am pus pe foc cu citeva linguri de zahar,esenta de vanilie,cind a inceput sa fiarba am luat cu lingura din albusi ,am lasat sa fiarba 1-2 min. pe o parte si 1-2 min. pe cealalta parte,am scos bulgarasi cu o spumiera si i-am pus deoparte.Galbenusurile le-am frecat cu restul de zahar,am adaugat laptele fierbinte, putin cate putin,ca sa nu se branzeasca ,apoi am pus pe foc ,am amestecat continu ,pana s-a facut un sos usor,am pus fierbinte peste bulgarasi cei albi,am lasat la rece in frigider,dar nu a rezistat prea mult.Este un dulce delicios .


7 comentarii:

  1. Asta e lapte de pasaroi , cu ouale mari ! E unul din deserturile mele preferate. Am facut si aici la copii si le-a placut. Acum daca s epaote sa fie desertul facut din...bere!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da este delicios si pentru copii si pentru adulti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm ce bunatate nu am mancat de cand am fost fata la mama acasa :))) . Am sa fac neaparat! Pupicei si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adela ,abia astept sa vad si varianta ta ,pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce amintiri dulci mi-ai trezit!! n-am mai facut demult! ma pun pe treaba curand !

    RăspundețiȘtergere
  6. Antonina,niciodata nu voi reusi sa fac ceva, cu acelas gust,care era in copilarie,oricat m-as stradui.pupppppp.

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am mai facut de mult timp dar stiu ca e delicios!pupici

    RăspundețiȘtergere