Petitchef

vineri, 21 ianuarie 2011

Ciorba de cartofi

Eu am invatat sa fac mincare de la mama mea,eram si eu prin bucatarie ,la ajutor,azi asa ,miine asa ,am furat retetele de la ea.
Aceasta ciorba eu o fac in felul urmator:spal coastele de porc ,le pun la fiert in oala,i-au spuma ,las sa fiarba bine carnea,un morcov taiat cubulete, o ceapa taiata marunt,le adaug in oala ,linga carne,cind este carnea ,aproape fiarta ,curat cartofi si ii tai in cuburi,ii pun in oala.Intr-o tigaie, in putin ulei,pun o lingura de faina ,o prajesc ,sa devina putin maronie,adaug 2 linguri de pasta de rosi,sting cu zeama si adaug ,rintasul peste carne si legume,ii dau gustul de sare,eu pun delikat,o las sa mai dea citeva clocote,sa- se desfaca rintasul,2-3 catei de usturoi taiati marunt ,ii pun la sfirsit cind ciorba este gata,se serveste cu smintina si ardei iute.

Un comentariu: