Petitchef

marți, 28 iunie 2011

Prajitura cu cocos

Aceasta prajitura este o prajitura fina si foarte buna.
Ne trebuie:
-8 oua
-8 linguri de zahar
-10 linguri faina
-2 linguri apa
-putin praf de copt
Se separa uoale ,se bat albusurile cu putina sare ,se pune zaharul,galbenusurile ,apa,faina amestecata cu praful de copt.Se fac 4 foi care se coc pe dosul tavi,eu am copt in tava ,pe hirtie de copt.Se coc ,se lasa sa se raceasca .
Pt. crema 1
-8 albusuri
-8 linguri de zahar
-3-4 vanilii
-12 linguri de nuca de cocos
Se bat albusurile ,pina satau bat,se adauga zaharul,se pune compozitia pe baie de abur ,se mai bat 15 minute,se adauga nuca ,se mai bate putin.
Se intinde calduta peste trei foi si se lasa sa se usuce bine.
Pt. crema 2
-8galbenusuri
-8linguri zahar pudra
-300 gr. de unt
Se freaca galbenusurile cu zahar ,apoi se pun pe baie de abur ,se fierbe pina se ingroase.Se lasa la racit,se adauga untul frecat spuma.
Se pune crema peste foile cu nuca de cocos,apoi deasupra trebuie oprita un pic de crema,se unge toata suprafata ,se rade ciocolata.POFTA BUNA.

5 comentarii:

  1. Numai bunataturi faci Mirela draga. Si mai vrem sa slabim...poate in alta viata. Am sa te reclam ca ma tii ..in regim de forta! Cum imi place nuca de cocos, ma uit la farfuria ta si ....salivez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna prajitura,am sa o incerc ,mai ales ca sunt fan cocos.Pupp si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Jeny.o sa slabim cindva ,dar acum ne rasfatam sufletul,fac multe bunatati pt. copii ,ca sa nu cumpar toate minunile din comert.

    Mirela este delicioasa,astept sa imi trimiti poza,puuuuuuup.

    RăspundețiȘtergere