Petitchef

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Indiene cu frisca

Astazi este sambata ,trebuie sa fac ceva dulce,trecem la consultari,eu si copii,deliberam in unanimitate INDIENE CU FRISCA.
Am folosit:
-6 oua
-12 linguri de zahar
-6 linguri de faina
-o lingurita praf de copt
Pentru umplut :
-500 ml frisca
-sirop din compot de caise
Glazura:
-200 gr ciocolata amaruie
-50 ml lapte
Pentru coji am separat ouale ,am batut albusurile ,cu un praf de sare,spuma tare ,am adaugat zaharul ,galbenusurile ,faina cernuta si amestecata cu praful de copt,am amestecat cu o paleta de lemn de jos in sus pana la omogenizare,am pus pe hartie de copt,cu lingura cerculete in tava,am copt in cuptorul incins,pana au devenit aurii,le-am lasat la racit.
Am batut frisca ,cind cojile sau racit ,jumatate din ele le-am trecut prin siropul de compot,cu un pos am pus frisca ,apoi am pus alta bucata deasupra.ASm topit ciocolata cu laptele si am glazurat indienele deasupra,se consuma dupa ce au stat in frigider citeva ore.Pofta buna va doresc.

4 comentarii: