Petitchef

vineri, 2 septembrie 2011

Ciorba de ardei umpluti

Nu am facut demult aceasta ciorba,dar este delicioasa.
-500gr. de carne de porc tocata
-o ceapa
-3 linguri de orez
-bulion
-un morcov ,potrivit.
-o bucatica de telina
-10 ardei capia mai mici
-putin ulei
-3 catei de usturoi
-patrunjel verde
Am curatat si tocat ceapa marunt,am pus-o la calit in putin ulei,am adaugat orezul spalat,am calit totul bine ,am pus putin bulion,am dat gustul de sare,am oprit focul si am lasat compozitia sa se raceasca la temperatura camerei.Cind compozitia s-a racit am amestecat-o cu carnea tocata,ardei i-am curata de cotoare ,i-am spalat ,apoi i-am umplut cu compopzitia de carne tocata,capatul ardeiului, unde a fost cotorul ,l-am tavalit prin faina alba,am asezat ardei intr-o oala,am pus apa peste ei( 4 litri) ,apa rece,am pus la fiert ,morcovul si telina le-am curatat ,le-am taiat cubulete ,le-am calit in putin ulei ,cind ciorba a inceput sa fiarba le-am adaugat in oala,cind toate au fiert ,intr-o tigaie am calit o lingura de faina ,am adaugat bulion,putina boia de ardei dulce ,pt. culoare,am stins cu zeama si am pus in oala,am lasat sa mai dea citeva clocote,am tocat patrunjel verde si usturoiul,am servit cu smantana si ardei iute.Pofta buna

6 comentarii:

  1. Pregatesc putin altfel dar cred ca este foarte buna si asa! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am mancat pana acum. O sa ma incumet sa fac si eu .. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. o mancare 2 in 1 ca la promotie :).in Moldova se fac ardeiumpluti,se face si ciorba dar nu ciorba de ardei umpluti.cred ca ii delicioasa si impaci si capra (amatorii de ciorba) si varza (amatorii de ardei umpluti).pam pam!
    pupic

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare are stilul sau de a gati ,sunt sigura ca si a ta este delicioasa,Adela.

    RăspundețiȘtergere
  5. Antonina,o poti incerca este foarte buna ,desi mie nu imi placea aceasta ciorba ,acum am mancat-o cu placere,a fost delicioasa,sa iti spun un secret ,pana acum nu am facut-o niciodata,asa ca norocul incepatorului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este Sarah,am impacat ambele tabere,soacra mea este moldoveanca ,dar ea face aceasta ciorba de ardei umpluti ,putin altfel ,si mai pune intre sarmale ardei umpluti ,recunosc eu nu ma impac deloc cu ei.

    RăspundețiȘtergere