Petitchef

marți, 1 mai 2012

Rulada din foi de napolitana

Am primit aceasta reteta cu ocazia unui schimb ,de retete bineinteles,cum eu trebuie neaparat sa incerc retetele noi,am gasit o ocazie foarte buna sa o fac. Am folosit: -500 gr. biscuiti simpli -500 gr. zahar -300 ml lapte -esenta de rom -3 foi de napolitana -un pachet de maregarina(unt) -2 albusuri -100 gr. nuca macinata Am procedat astfel: Zaharul l-am pus sa se caramelizeze pe foc ,biscuiti i-am faramat ,am pus foile de napolitana pe 3 prosope umede,fiecare cu prosopul ei,dupa ce s-a caramelizat zaharul l-am stins cu laptele,se fierbe pana se dizolva tot zaharul,se pune esenta de rom ,apoi biscuiti si nuca,se omogenizeaza totul ,se intinde crema calda peste foile de napolitana,untul se freaca spuma cu 3 linguri zahar pudra ,albusurile se bat spuma tare cu un praf de sare,se amesteca cu untul ,se pune cate o lingura se amesteca apoi alta lingura de albus,tot asa pana se pune tot albusul,aceasta crema se intinde peste crema de biscuiti ,dar trebuie ca aceasta crema sa fie rece ,se intinde subtire,se ruleaza foile ,se dau la rece pana a doua zi.Se portioneaza si se servesc.

10 comentarii:

  1. yamy...iau si eu o bucatica...asta daca a mai ramas ceva din asa bunatate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Of , ma mai mir de ce nu ma cuprind hainele. Pai daca tot citesc blogul tau si mai fac si io minuni dulci...Ce mai e jale. Am piscina in gura cand vad ce poze "dulci" pui aici. Yammm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai iti voi da si haine ,daca tot iti scriu retete.Ha,ha,ha,hy,hy,hy.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este tare gustoasa dupa cum arata!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. O minunatie de rulada, e destul de usor de facut si nu e un desert cu prea mare bataie de cap. Ce bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata! dar am o intrebare :D cum se stinge cu lapte? cu lapte nefiert? multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pune laptele peste zaharul caramelizat ,eu am pus lapte fiert .

    RăspundețiȘtergere