Petitchef

duminică, 18 martie 2012

Trunchi de copac

Pentru aceast trunchi de copac am folosit:
-6 oua
-12 linguri de zahar
-6 linguri de faina
-razatura de portocala
Pentru crema:
-300 ml frisca
-250 gr. ciocolata
Am batut albusurile cu un praf de sare,am adaugat zaharul ,in ploaie,am adaugat galbenusurile,razatura de portocala si faina cernuta.Am copt in cuptorul incins ,pana a trecut testul cu scobitoarea,cand a fost copt am rulat blatul intr-un prosop umed si l-am lasat sa se raceasca.
Pentru crema am rupt ciocolata bucatele si am pus frisca fierbinbte peste ea,am omoigenizat bine totul ,dupa 2 ore ,de stat la rece,am mixat bine crema .Am desfacut blatul ,am pus crema si am rulat la loc ,pe deasupra am ornat cu crema ramasa.Am lasat pana dimineata la frigider ,apoi am ornat cu flori si frunze din pasta de zahar.
Yami este o bunatate.
 Dupa o noapte la frigider a inflorit.

 O sectiune:

2 comentarii: