Petitchef

marți, 23 noiembrie 2010

Tort Tiramisu

Este unul din torturile mele preferate.Se face astfel:
-3 oua
-200gr. zahar pudra
  -500gr.mascarpone
-esenta de rom
-250 ml. frisca
-400gr. piscoturi de sampanie
-300ml cafea indulcita

Se separa ouale,galbenusurile se mixeaza cu zaharul pudra,se pune mascarpone,esenta de rom,albusurile se bat spuma cu un praf de sare,se amesteca cu galbenusurile,apoi cu frisca batuta.Se moaie piscoturile in cafea,doar putin se scufunda ,altfel se moaie si isi pierd forma,punem folie intr-o forma(,eu nu am avut folie asa ca am pus intr-o forma de yena)punem un rind de piscoturi ,unul de crema(,mie imi place crema din belsug)iar piscoturi ,iarcrema, pina se termina cu crema ,se da la frigider cel putin 6 ore sau de seara pina dimineata ,se scote din forma si se pudreaza cu cacao.Eu l-am lasat in forma si asa l-am portionat,dar s-a terminat foarte repede.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu