Petitchef

joi, 2 februarie 2012

Salata de varza murata

Acum in toiul iernii,cind frigul tese flori pe geamuri,este foarte buna aceasta salata de varza murata,este simpla si sanatoasa.
Se toaca o varza murata ,se spala in apa rece ,se stoarce foarete bine,se pune intr-un castron,peste ea se adauga ulei de masline,eu am pus ulei normal,se macina piper,nu foarte mult,se amesteca si se serveste cu tot felul de preparate.Noi am servit alaturi de un piure de cartofi cu carnati afumati.Pofta buna.


5 comentarii:

  1. Amiga, a torta de maçã e uma delicia, tenha um lindo FDS.
    Bjs

    Val

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu recunosc cu mareeee sinceritate ca imi place mai mult carnatul decat varza :)))) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ninule carnatul s-a evaporat demult,Jeny spune ca se ingrase doar cand se uita ,asa ca am facut varza doar salata.

      Ștergere