Petitchef

luni, 14 noiembrie 2011

Tarta Tatin cu mere si pere

Am tot citit despre aceasta tarta ,eram curioasa ,oare ce gust are ,cum arata ?sute de intrebari la care nu am gasit raspunsul decat dupa ce am facut si eu o astfel de tarta,acum rasapunsul este unul singur :,,un dulce deliocios si aromat.
Am folosit:
-4 mere
-3 pere
-100gr.unt
-150 gr.zahar(se poate pune si mai putin ,a fost foarte dulce)
-400gr. aluat pt. foietaj
-nucsoara
Am curatat merele si perele,le-am stropit cu zeama de lamaie,am pus pe foc untul si zaharul si am lasat sa se caramelizeze,frumos,am pus compozitia intr-o tava de tarta,deasupra am aranjat feliile de mere si pere,le-am presarat cu nucsoara,am decupat aluatul dupa tava si am format un capac deasupra fructelor.Am copt in cuptorul incins,pana a devenit aurie deasupra,dupa coacere am intors-0 cu susul in jos intr-o tava mai mare,are mult sos caramel care este divin,am lasat la racit si am servit cu un mot de frisca,delicios si aromat,voi mai repeta aceasta experienta.


14 comentarii:

  1. bUNA Adela,primul venit ,primul servit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmm ce bine arata!:) cred ca e si buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Perele sunt favoritele mele.Parfumate si dulci. Sunt sigura ca tarta e o bunatate. Yammm....

    RăspundețiȘtergere
  4. the lovely !! cat poate sa-mi placa!!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult.Servesc o bucatica mica-mititica.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elida ,este foarte buna,multumesc pt. vizita ,te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea Jeny ,stiu ca tu esti,este o bunaciune,asa as vrea sa fi mai aproape sa potiu gusta si tu din bunatatile mele.PUPICI CU SCLIPICI.

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonina,am tras cu ochiul si la tarta ta cu ochiul las tarta ta cu nectarine ,sper sa nu gresesc,dar eu am avut doar mere si pere prin camara mea,esti un reper pt. mine ,multumesc mult pentru vizita si te astept cu o bucatica.pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. DiaMar,bine ai venit in bucataria mea ,te servesc cu o bucata de tarta si te mai astept.pupiciiii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi Mirela,your tart looks yummy..i shall start following your blog from now on.

    RăspundețiȘtergere
  11. Thank u for apreciations. And you`ll be welcome anytime here to share yammy recepies.

    RăspundețiȘtergere
  12. as papa si eu o feliuta.arata super.pupici

    RăspundețiȘtergere