Petitchef

luni, 9 mai 2011

Prajitura desteapta

Am gasit aceasta reteta intr-o revista veche si destul de sifonata,am facut aceasta prajitura de multe ori ,asa ca am hotarit sa salvez reteta aici,sa o poata citi toti vizitatori blogului.
Ne trebuie:8 galbenusuri,250g zahar,4 pliculete de zahar vanilat,10 linguri de faina,200gr.unt topit si racit,1 litru de lapte,8 albusuri batute spuma.
Se freaca galbenusurile cu zaharul si zaharul vanilat.Adaugam amestecind,faina,untul,laptele fiert si racit.La sfirsit se pun albusurile batute ,se omagenizeaza bine.Se pune compozitia intr-o tave unsa cu ulei si tapetata cu faina ,se coace in cuptor ,timp de o ora ,la foc moderat.
SFAT:daca ati optinut ,inainte de coacere ,o compozitie prea subtire ,nu intrati in panica ,in timpul coaceri ,foile si crema se aleg singure.De aceea se si numeste,, prajitura desteapta".POFTA BUNA.


'

3 comentarii:

  1. am vazut pe atat de multe bloguri prajiturica asa.ideile sunt impartite.unora le place foarte mult altii spun ca gustul de oua este mult prea pregnant.pana la urma cred ca o voi incerca pentru ca arata foarte bine.sper sa fie si gustoasa.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o prajitura mult apreciata si la mine in casa.Am facut DESTEAPTA si cu ...cacao si este buuuuuuna-bunutza .

    RăspundețiȘtergere
  3. ....e foarte buna,m ales cu cacao....

    RăspundețiȘtergere