Petitchef

joi, 7 aprilie 2011

Tort pt. Andrei

Ieri ,6 aprilie,finutul meu Andrei a implinit 6 anisori ,este un stelist infocat ,asa ca am facut un tort cu emblema stelei pe el.A fost un deliciu,pt. copii,fiecare a vrut o bucatica din emblema.
Am facut in felul urmator tortul:
-am facut un blat din 7 oua,14 linguri de zahar,7 linguri de faina.Am separat ouale,albusurile le-am batut spuma ,cu un praf de sare,am adaugat zaharul,in ploaie,galbenusurile,apoi faina.L-am copt cu o zi inainte ,se taie mai usor .
Pt. crema am folosit:2 plicuri de budinca,500ml lapte ,10 linguri de zahar,1 kg. de frisca lichida,3 pliculete de gelatina.Am preparat cele doua budinci cu zaharul si laptele,le-am lasat sa se raceasca,am pus gelatina in putina apa si am incalzit-o putin pe foc,fara sa fiarba,pina a devenit lichida,frisca am mixat-o,am oprit pt. ornat si in restul de frisca am pus cite putin din budinca rece si cite putin din gelatina ,amestecind continu cu mixerul.Blatul l-am taiat in doua si l-am insiropat cu un sirop din zahar ars,peste prima foaie am intins crema,am pus a doua foaie,am intins frisca deasupra,am pus emblema,care a fost facuta din pasta de lapte praf si citeva bilute din guma de mestecat.

2 comentarii:

  1. Bravooo!
    Hai Steaua !
    :))
    Ce bun a fost tortul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dincolo de petreceri, de cadouri si zile libere se afla adevarata semnificatie a Pastelui.
    Iti doresc liniste, dragoste, bucurie… de sarbatori si in tot restul anului!
    Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere