Petitchef

vineri, 5 noiembrie 2010

Tort pt. nasi

Acum urmeaza tortul pt.nasa si moase,au fost doua aproape la fel ,era putin diferit ornarea.Am facut un blat din :8 oua,.16 linguri de zahar,esenta de rom,8 linguri de faina,Am batut albusurile spuma,cu un praf de sare,am pus zaharul ,apoi galbenusurile,esenta si faina.Am copt intr-o tava rotunda de tort ,26cm,pina a trecut testul cu scobitoarea,l-am lasat la racit .Crema am facut-o asa:500 ml de frisca am pus-o pe foc ,fara sa fiarba ,300gr de ciocolata (cu lapte sau amaruie)am rupt-o bucati intr-un castron,am pus frisca fierbinte peste ciocolata,am amestecat pina ce  toata ciocolata s-a topit,am last-o sa se raceasca foarte bine ,4 ore sau de seara pana dimineata,dupa aceea am mixat-o foarte bine pina s-a facut spuma.Blaturile le-am taiat in trei,am insiropat bine, cu sirop din zahar ars,am pus o bucata de blat ,apoi crema iaras blat ,sirop,crema,ultimul a fost capacul ,dupa ce l-am asezat am insiropat ,daca il insiropam inainte se rupe nu il mai putem misca,deasupra am topit ciocolata cu putin lapte ,am lasat la racit ,nu de tot ,ca sa o putem intinde,am pus peste tort ciocolata topita ,din belsug,pe margini am ornat cu frisca batuta.Peste ciocolata am aranjat trandafiri facuti din pasta de lapte praf .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu