Petitchef

miercuri, 17 noiembrie 2010

Prajitura cu struguri

Am gasit aceasta reteta pe blogul ,,Laura Adamache",sper ca nu te superi Laura,mi-a dat mare bataie de cap,prima data cind am facut-o nu mi-a reusit,am dublat cantitatile si nu s-a copt ,a fost prea multa compozitie.A doua oara a fost minunata,doar ca s-a topit repede.
Ingrediente pt.forma  rotunda cu gaura de 20 cm diametru..
500 gr struguri cu bob mic albi sau negri
3 oua
200 gr faina
140 gr zahar
120 gr unt
esenta vanilie/ zahar vanilat
1 plic praf de copt
Topim untul la foc mic si il lasam sa se racoreasca. Amestecam intr-un vas faina cernuta amestecata cu praful de copt, zaharul, ouale intregi, esenta de vanilie si untul caldut.
Adaugam in aluatul obtinut boabele de struguri spalate, uscate si date prin putina faina,eu am pus boabe mari de struguri ,dar le-am taiat in doua sau in patru.
Punem aluatul intr-o forma rotunda/ de chec /forma cu gaura la mijloc tapetata cu unt  si faina,
Bagam prajitura in cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 30-40 minute.
Dupa ce o scoatem din cuptor, o lasam sa se raceasca partial in forma, dupa care o rasturnam pe un gratar, o pudram cu zahar pudra si o servim cu muuuulta incredere.Eu am pus deasupra o glazura facuta din albus de ou si zahar pudra,am frecat ,cu mixerul ,un albus de ou ,putina zeama de lamiie si 4 linguri de zahar pudra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu