Petitchef

marți, 24 ianuarie 2012

Inghetata de cafea

Desi este iarna,eu fac aceasta inghetata,care este delicioasa si foarte fina,copii stau langa congelator pana se termina.
Avem
nevoioe de:
-10 galbenusuri
-10 linguri de zahar
-10 linguri de cafea naturala facuta
-3 plicuri de ness
-500ml. frisca
Se pun toate ingredientele pe foc mic ,fara frisca,se amesteca continu,sa nu se afume ,se fierb pana se ingroase,se lasa la racit,se bate frisca si se adauga crema rece.Se pune totul la congelator,cateva ore,nu trebuie amestecat in ea din 30 in 30 de minute,nu face ace de gheata.Se serveste cu toping de ciocolata .

6 comentarii:

  1. Cat de bine arata! Si este atat de simplu de facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc aceasta compozitie si la umplerea torturilor,ce ramane o fac inghetata.Pupici cu sclipici.

      Ștergere
  2. 10 galbenusuri? da ai facut inghetata nu gluma! Tare -mi place aroma de cafea! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da draga mea a fost o caserola de 2 litri,mie imi place sa fie gustul de cafea mai puternic,credema ca nu a rezistat prea mult in frigider.

      Ștergere
  3. Oi amiga, achei seu blog lindo, já estou seguindo e sempre que puder passarei por aqui, trabalho com artesanato em eva, venha conhecer meu cantinho ficarei muito feliz.

    valartesdigitais.blogspot.com

    Bjs da Val

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea imi place si ceea ce faci tu .Este minunat.

      Ștergere