Petitchef

marți, 13 decembrie 2011

Pavlova

Am facut aceasta prajitura,este minunat,o explozie de arome si gusturi,de fiecare data cind voi avea albusuri,ramase de la maioneza voi repeta aceasta reta.
A vem nevoie de:
-4 albusuri
-250gr zahar
-putiin otet
-un praf de sare
-2 lingurite de amidon
-zeama de lamaie
Pt. umplutura:
-300ml. frisca
-fructe proaspete (eu am pus visine din compot)
Se bat albusurile ,cu sarea,se adauga zaharul,putin cite putin,trebuie sa fie o spuma tare si lucioasa,se pune otetul si zeama de lamaie.Am desenat o inimioara pr hartia de copt ,am pus cu posul bezeaua pe hartie la copt,marginile vor fi mai inalte decat mijlocul,se lasa la copt 90 minute la foc foarte mic,cu usa cuptorului intredeschisa,trebuie sa ramana alba,dupa ce s-a copt o lasam la racit.Se bate frisca ,se umple mijlocul bezelei,deasupra se pun visinele,este un desert minunat.


4 comentarii: