Petitchef

miercuri, 3 noiembrie 2010

Ciorba de salata

Aici la noi in ardeal se face ciorba de salata verde,eu o fac asa:am ales salata ,am spalat-o bine sa nu ramina nici un melc,in acest timp punem la fiert oase de porc ,cind a fiert carnea ,punem salata frecata cu sare si scursa de zeama aceea verde ,este amara,intr-o tigaie taiem cubulete slanina afumata si o prajim bine,o punem peste salata in oala ,in grasimea ramasa de la slanina facem un rintasi din faina ,il lasam pina devine putin maroniu ,stingem cu putin bulion ,punm rintasul in oala si mai dam citeva clocote,batem doua oua intregi cu furculita,putina sare si smintina,punem incet in oala,sa iasa zdremte de ou, pune smintana ,fiecare dupa gust,2-3 catei de usturoi ,sare ,eu folosesc foarte mult delikatul.Mai lasam putin pe foc ,apoi se lasa sa se raceasc si o servim calda.

7 comentarii:

  1. Vaaai, ce de mancaruri delicioase! O sa te vizitez cand imi voi cauta inspiratia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nu inteleg eu este de ce trebuie spalata salata sa nu fie vreu-n melc...?
    Oricum ai pus in ea carne nu ai facut-o de post.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun, bun.Ciorba mea preferata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va astept pe toti cu drag,sper sa asiti tot ce doriti pe acest blog

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Ninule ,trebuie spalata bine salata ,cred ca nu ti-ar cadea bine sa gasesti un melc in ciorba.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu cum o fi la gust,dar arata dezgustator!

    RăspundețiȘtergere