Petitchef

duminică, 2 octombrie 2011

Gogosele umplute

Doamne imi plac asa de mult,asa ca am facut aceste gogosele astfel:
-300 ml de apa
-150gr.faina
-100grunt
-o lingurita de zahar
-un pic de sare
-4 oua
Am pus apa ,untul ,zaharul si sarea la fiert cand au clocotit,am dat cratita la oparte si am pus faina ,cernuta ,toata odata,am amestecat bine sa nu se faca cocoloase,am lasat putin sa se raceasca si am pus ouale unul cite unul (nu se pune urmatorul ou ,pana ce primul nu este incorporat bine in aluat )

Asa trebuie sa arate ,aluatul.
Se pune intr-un pos si se pune intr-o tava tapetata cu hartie de copt ,se coc in cuptorul incins ,primele 15 minute nu se deschide usa cuptorului,trebuie sa fie auri,se lasa sa se raceasca bine ,bine.Se pregateste crema ,eu am facut-o astfel:am pregatit un plic de budinca asa cum scrie pe plic,cind a fost foarte rece am adaugat in budinca cam 3 linguri de frisca batuta,am pus-o in pos ,am taiat capacelele la gogosele si am umplut din belsug cu crema.

Se pot servi cu sos de ciocolata sau se poate face cu ele profiterol,dar profiterolul; va urma maine.Pofta bunaaaa.

Un comentariu: