Petitchef

miercuri, 3 noiembrie 2010

Fasole frecata

Am primit niste fasole uscata ,cu bobul mare si alba ,mi-a vent ideea sa o fac frecata .Am pus foasolea peste noapte la umflat in apa rece,fierbe mai repede,a doua zi am spalat-o si am pus-o la fiert ,am lasat sa clocoteasca si am schimbat apa de pe ea,cu alta apa, clocotita,am facut aceasta operatiune de trei ori.Cind am terminat de schimbat apele,am pus o ceapa ,un morcov ,potrivit,am fiert fasolea pina a inceput sa se farime boabele,am pus putina sare ,am scurs de zeama fasolea ,dar pastram zeama,cu un blender am trecut la pisarea boabelor,daca este prea groasa punem zeama in ea.Intr-o cratita punem ulei ,punem o lingura rasa de boia de ardei ,sa nu fie prea fierbinte ca se arde boiaua,punem fasolea peste ulei ,amestecam bine, o lasam sa fiarba ,taiem citiva catei de usturoi,subtiem daca este necesar cu zeama ramasa,ii dam gustul de sare ,o putem servi cu ceapa prajita peste care se pune putin bulion,cu oua ochiuri,cu chiftele ,etc..


..

2 comentarii:

  1. Arata bestial, pacat ca eu nu mai am voie sa mananc fasole, mi-a zis doctorul ca fasole nu mai am voie deloc, doar clatite si salata boeuf... iar mai nou am descoperit ca imi plac si coltunasii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i nimic,Ninule ,am postat si salata boeuf si urmeaza si clatitele.Aici o sa gasesti tot ce iti doreste inima.

    RăspundețiȘtergere