Petitchef

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Supa de cartofi

Pentru aceasta supa avem nevoie de:
-oase crude de porc
-un morcov
-o ceapa
-cartofi
-rosii
-smantana
-4 galbenusuri
Se pun oasele la fiert ,ceapa se toaca marunt,morcovul se da pe razatoarea mare,dupa ce luam spuma ,adaugam morcovul si ceapa in oala,rosiile se taie cubulete,se pun in ciorba ,cind carnea este aproape fiarta se pun cartofi taiati cubulete(,curatati)se da gustul de sare,cins sunt fierti cartofii,oprim focul,smantana se amesteca cu galbenusurile,se dizolva cu supa ,se adauga in oala ,se serveste cu ardei iute,este o supa delicioasa ,asa ii fac si pe copii sa manance ciorbe,bineinteles fara ardei iute.
Pofta buna tuturor.


4 comentarii:

  1. Imi pare rau sa spun ca este singura supa cu care nu ma impac, arata foarte bine si o gatesc si eu cu drag, dar nu prea imi cade bine! O mananc odata si gata, si chiar nu sunt mofturoasa la mancaruri! Pupicei si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand n-am mai mancaaat!! tare mi-e pofta de-o ciorbita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu si eu cum este sa nu iti placa cite un preparat pe care il gatesti ,dar il fac cu drag pt. ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Antonina te astept la masa.Pupiceiiiii.

    RăspundețiȘtergere