Petitchef

duminică, 11 martie 2012

Chec din albusuri glazurat

Aceasta reteta ,mi-a sarit in ochi intr-o zi ,era printre blogurile urmarite de mine,http://lili-bucatariamea.blogspot.com/,am zis de ce nu ,am in congelator destule albusuri ,asa ca trebuie folosite la preparate delicioase.
Am facut doar foarte putine modificari ,la reteta de baza.
-o cana de albusuri
-o cana de zahar
-o cana faina
-50 ml ulei
-un praf de sare
-razatura de coaja de portocale si lamie
-100gr. stafide
-100gr. ciocolata


 Am batut albusurile spuma ,cu praful de sare(dupa ce s-au desghetat ),am adaugat zaharul in ploaie ,uleiul ,coaja de la portocale si la sfarsit faina ,pe care intodeauna o cern,am amestecat cu o spatula de lemn sa se omogenizeze totul,am pus compozitia intr-o forma de chec tapetata cu hartie de copt,deasupra am presarat stafidele(tura urmatoare le voi pune in compozitie),am copt in cuptorul incins pana a trecut testul scobitoarea.Ciocolata am pus-o pe foc mic cu 3-4 linguri de lapte,pana s-a topit,am amestecat continu sa nu se afume,am intins glazura peste chec cat era calda,a fost un deliciu dulce,pentru asta ii multumesc lui Lili ,o sa reped aceasta reteta dar o sa pun tot felul de :nuci,stafide in compozitie.


13 comentarii:

  1. Arata foarte, foarte frumos ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o gramada de albusuri stranse in congelator , chec scrie pe ele :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela draga ma bucur ca l-ai incercat si eu am gasit reteta pe alte bloguri.Tura viitoare cind il mai faci amestecul de nuci,stafide... sa fie o cana(cana cu care masori).Checul arata super.Te pup si iti doresc o saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super checul tau Mirela,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta da post la tine. Surioara draga mai faci multe?Si bune? Sa stii ca eu incep sa ma ingras, de cand fac deserturi pe care le pap seara adik dimineata ca-i dupa 12!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai grija sa nu ma intreci si la facut deserturi si la greutate.Ha,ha ,ha.

    RăspundețiȘtergere