Petitchef

vineri, 26 august 2011

Gratare cu bere

Tot am scris retetete cu gratare,am incercat sa marinez gratare in mai multe moduri.Duminica trecuta,am facut gratarele de porc marinate in bere,au iesit super,bune.
Am luat la batut antricot de porc cu os,le-am batut putin cu ciocanul de snitele,am presarat sare,putin piper,am adaugat cam 250 ml. de bere peste ele,le-am lasat la marinat citeva ore ,apoi am incins gratarul,pe malul raului Strei,am prajit pe ambele parti,am servit cu cartofi prajit pe disc si salata de rosii si castraveti.Pofta buna


2 comentarii:

  1. O da.. si inca cum! folosesc de multe ori combinatia.. dar mai ales la carnea de pui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ati imbatat carnea:)) foarte buna, data viitoare am sa incerc si eu, cu vin le-am imbatat dar cu bere inca nu! Buna idee ! Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere