Petitchef

joi, 14 iulie 2011

Inghetata de iaurt si caise

Am facut compotul de caise ,dar au ramas citeva caise foarte coapte,cum aveam prin frigider si doua pahare de iaurt,am hotarat sa fac inghetata cu ele.
Caisele le-am pus cu zahar si zeama de lamaie ,sa se odihneasca in frigider ,iaurtul l-am frecat cu zaharul ,fiecare pune zahar dupa gustul lui,am adaugat caisele facute piure,am omogenizat totul si am pus sa se raceasca in congelator,dupa 30 de minute am pus compozitia in masina de inghetata,30 minute apoi in caserola in congelator,are un gust si o aroma foarte buna.

6 comentarii:

  1. Daca ai stii de cand n-am mai mancat inghetata de caise si ce pofta imi e.. mi-ai da si mie o lingurita macar?? Ca stii cum vine treaba.. imi intinzi un deget... apoi iau toata mana ;)) Vreau si euuuu!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti invitata mea ,abia astept sa te am oaspete,am ratacit o caserola cu inghetata prin congelator.

    RăspundețiȘtergere
  3. am mai vazut cred ieri o inghetata de caise si de atunci ma tot gandesc la ea.cred ca-i vine randul curand ca tare bine arata!
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie nu-mi dai un globulet?ca a mea e papata de multicel si noua ne place muuuult inghetata,tare bine arata!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doinitza ,este si pt. tine o cupa de inghetata,te astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere