Petitchef

joi, 19 mai 2011

Pleutorus cu smantana

Am cumparat ciuperci Pleutorus am fost curioasa sa vad ce gust au ,am realizat ca sunt foarte bune,va invit, mai departe,sa cititi reteta pe care am facut-o eu:500 gr. ciuperci,le-am spalat foarte bine,le-am tocat cubulete

intr-o cratita am pus putin ulei si o ceapa taiata cubulete,am calit putin ,ceapa
am adaugat ciupercile peste ceapa
ciupercile isi lasa propia lor apa ,daca este putina mai complectam cu putina apa si le lasam sa fiarba
intr-un casatron desfacem o lingura de faina ,in 2 linguri de smantana
adaugam smantana peste ciuperci ,mai lasam sa dea citeva clocote,punem 3 catei de usturoi tocati marunt si patrunjel verde
servim alaturi de o mamaliguta calda.
POFTA BUNA.

2 comentarii:

  1. Ador ciupercile astea.. le tot folosesc si eu de fiecare data cand nu uit sa le cumpar ;) am facut niste tartine salvatoare cu ele.. hmm bune rau... Asa ca zic Da pleurotus ;) O zi faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Antonia ,pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere