Petitchef

miercuri, 28 septembrie 2011

Cartofi frantuzesti

Mi-am adus aminte de aceasta reteta ,cind a vazut-o la televizor ,nu mai retin programul ,am adaptat-o putin si am trecut la treaba.Deci :am pus la fiert ,in coaja,1kg. de cartofi,in alta cratita am pus tot la fiert 5 oua,cind au fiert cartofii ,i-am lasat sa se raceasca ,cat sa ii pot curata si taia rondele,ouale fierte au fost curatate de coaja si taiate si ele rondele,am uns o forma de yena cu unt, am pus un rand de cartofi ,unul de oua ,un rand de cartofi,unul de carnati de porc putin afumat,iar cartofi ,iar ou si ultimul rand sa fie de cartofi,am facut un sos din smantana cu putin cascaval ras si doua oua ,crude de data asta,am pus peste cartofi si am pus in cuptorul incins 30 minute ,pana s-au rumenit frumos ,sunt foarte buni cartofi astea frantuziti.Pofta buna sa aveti.


Un comentariu: