Petitchef

luni, 7 noiembrie 2011

Varza calita

Este toamna si varza se gaseste din belsug,asa ca am incercat o alta metoda de gatire a ei,am calit-o astfel:am avut o bucatica de kaizar,am taiat-o in cubulete mai potrivite,am pus ulei in ceaun si am prajit usor ,o ceapa tocata am adaugat-o peste kaizer,am calit-o bine ,am adaugat si 300 mil bulion,l-am calit si pe el,am adaugat varza tocata fideluta,am lasat-o sa se caleasca in suc propiu ,cind lichidul a scazut am adaugat cate putina apa ,doar atat cit sa nu se prinda de fundul ceaunului,am dat gustul de sare,am tocat putin marar verde si am scuturat o crenguta de cimbru,este foarte delicioasa,am servit cu mamaliguta calda.Pofta buna.

Ps. noua ne place cu mai mult sos ,dar se poate sa fie si mai scursa.

4 comentarii:

  1. Buna Mirela!eu la colorarea figurinelor nu folosesc carioca,folosesc colorant gel alimentar.Carioca si colorantul le gasesti aici http://lumeabasmelor.ro/.aici gasesti aproape tot ce vrei,sunt putin mai scumpicele dar....asta e.Daca mai ai ceva nelamuriri ma gasesti pe id elida.silvia.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama ce varza delicioasa. Si kazerul ala arata super . E piscina in gura mea ce mai. Yam...aterizez io acasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa aterizezi in ograda mea.

    RăspundețiȘtergere