Petitchef

joi, 1 martie 2012

Taietei cu lapte

Miam adus aminte de acest preparat ,in urma cu cateva zile ,cineva a postat pe blogul ei ,,paste cu lapte".Mi-au revenit in minte zilele copilariei mele,am crescut la bunica din partea tatalui,offff ce dor imi este de ea,vremurile erau foarte grele ,nu se gaseau de toate ,nu era zahar ,nu erau paste ,mai ales ca era un sat de munte ,unde si painea o cumparau pe o saptamana intreaga,bunica atunci cand mergea sa se aprovizioneze cu bucate cumpara si 2-3 pungi cu fidea,le tinea la loc de cinste ca sa poata sa imi faca mie cu lapte,erau o delicatesa pentru mine,nu erau de buna calitate ,nu creed ca aveau ou in ele,dar gustul il aveau de la bunica,era ceva special facut cu dragoste,offfffff offffff.
Asa ca am pregatit si eu taietei cu lapte ,cautand gustul de alta data,am pus laptele la fiert si am adaugat taietei,am lasat sa dea cateva clocote,eu nu pun zahar la ei ,pun putina sare,asa era gustul bunici ,sarat ,cine vrea adauga zahar in farfurie.Nu imi place sa fierb taietei separat ,ii fierb direct in lapte,au un gust mai bun,mai cremos.Desi acum sunt mai de calitate ingredientele ,niciodata nu voi regasi gustul din copilarie.

5 comentarii:

  1. Doamne de cand nu am mai mancat , dar daca tot mi-ai amintit , voi manca in seara asta . Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca oricum ar fi pregatiti taieteii cu lapte,nu au acel gust pe care il aveau odata.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Milk noodles..we have an Asian version which rice vermicelli is cooked in milk soup with pickled veges and fish head. It might sound weird to you but it is a lovely meal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mi-a placut fideaua niciodata , indiferent in ce e pusa. Dar laptic bun facea bunica cu frecatei. Din faina , un ou, sare, si un pic de apa, freca in mana aluatul si ii dadea drumul in lapte.Si acum imi face mama, caci bunica nu mai e...Eu ma bucur ca mai continui traditia Mirela . Iar copii si mai ales nepotii tai nu stiu gustul bunicii tale, dar negresit vor pomeni taiteii tai. Ca de ...tu vei fi bunica atunci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gandul meu curat si urarile de bine sunt... primavara ce vine draga mea azi pentru tine.

    RăspundețiȘtergere