Petitchef

sâmbătă, 30 iulie 2011

File de peste

Fileu se face asa:se desgheata fileul la temperatura camerei,eu l-am lasat o noapte in bucatarie,am taiat bucatile de fileu in doua,am presarat pe el sare ,delikat si putina boia de ardei dulce,am lasat asa sa isi ia gusturile 2-3 ore,am batut ouale ,ca si la snitele,am dat pestele prin faina ,apoi prin ou si am prajit pe ambele parti ,in ulei incins,am scos pe prosoape de hirtie ca sa absoarba surplusul de ulei ,apoi am, servit cu mujdei de usturoi cu smantana.Pofta buna.

2 comentarii:

  1. Imi place ! am mancat asa mult peste la viata mea, ca l-am mancat in toate variantele.. E bun file-ul asta! doar ca n-as pune delikat. De fapt eu nu folosesc. pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Antonina,recunosc ca nu ar trebui sa folosesc delikat ,dar m-am obisnuit cu el ,sper ca incetul cu incetul sa il elimin din bucatarie.

    RăspundețiȘtergere