Petitchef

duminică, 10 iulie 2011

Inghetata de piersici

Am tot cautat in sus in jos retete de inghetata,mi-am cumparat un aparat de facut,pe care nu am reusit sa il folosesc,dar asta e alta poveste,am incercat aceasta reteta data de o cunostinta.
-4 oua
-8 linguri de zahar
-un plic de frisca praf
-pulpa de piersici
Am ales ouale ,am batut albusurile spuma,am pus 4 linguri de zahar si plicul de frisca praf,galbenusurile le-am frecat cu 4 linguri de zahar,am adaugat piureul de piersici,am amestecat compozitiile le-am pus in caserola la congelator ,din cind in cind am scos caserola si am amestecat inghetata sa nu se faca ace de gheata,a fost delicioasa,termitele mele au savurat-o toata,urmatoarea reteta de inghetata o sa o imprumut de la Antonia si sper sa o fac la aparatul de facut inghetata sa iasa cremoasa ,cremoasa ,visul meu sa fac inghetata cremoasa acasa.

2 comentarii:

  1. cred ca-i tare ,tare buna.eu nu-s prietena cu oul crud in preparate.am folosit doar albus crud in sorbet si a fost o exceptie.dar arata foarte bine inghetata ta.sper sa iti reuseasca si la masina de inghetata urmatoarea reteta.puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ete foarte buna ,imi place la nebunie gustul piersucilor.Masina de inghetata mia dat bataie de cap ,dar o sa urmez instructiunile Antoniei si sigur o sa iasa.

    RăspundețiȘtergere