Petitchef

joi, 28 iulie 2011

Paste cu sunca presata

Este o reteta usoara si se face repede,imi place gustul de sunca .Cantitatile vor depinde de fiecare persoana in parte.Deci:se taie sunca cubulete si se caleste in putin ulei,o ceapa, mica,taiata marunt, se caleste alaturi de sunca,in acest sos nu am folosit faina,am inlocuit faina cu o bucata de dovlecel taiat cubulete,cum este sezonul rosiilor ,am decojit 4-5 rosii(in apa clocotita,am scufundat rosiile 1-2min. )le-am taiat si pe ele cubulete,le-am calit pe toate citeva minute,am adaugat o cana de apa si am lasat sa fiarba pina ce sosul a inceput sa se ingroase putin,am dat gustul de sare,3 catei de usturoi tocati marunt si am pus un mix de buruieni aromatice.Separat se fierb pastele,mie imi plac fierte bine ,se spala ,peste ele se pune sosul,se lasa citeva minute sa absoarba gusturile ,se servesc calde ,cu cascaval ras deasupra(optional).Pofta buna.

3 comentarii:

  1. Hmm ce bun , cred ca ne-am inteles sa facem toate paste azi! :))), am de gand sa fac! Pupici si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Olá!

    Receita com um aspecto delicioso!

    Beijinho, tenha uma linda tarde e bom fim de semana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da asa se pare,ne-am inteles prin telepatie,hi ,hi hi.

    RăspundețiȘtergere