Petitchef

joi, 20 octombrie 2016

Pui la cuptor ,pe sticla .

Am tot citit de pui ,facut pe sticla ,asa ca aseara am facut si eu,imi era pofta de o friptura rumena si frageda.
Am cumparat un pui ,de 1,5kg,o sticla de bere,care abia a rezistat asediului.Dupa ce s-a dezghetat puiul ,i-am facut frectie cu :ulei de masline ,sare ,delicat ,boia iute,piper,ceva buruieni,l-am lasat sa se odihneasca cateva ore .Am incalzit cuptorul ,am golit din sticla ,un pahar de bere,era prea insetat bucatarul,puiul nu a scapat asa cu una cu doua,am facut niste incizi in pielea de pe piept,unde am pus unt ,am pus puiul pe sticla cu bere,intr-o tava ,a stat in cuptor o  ora jumate ,pana s-a rumenit frumos ,pana s-a prajit puiul ,am prajit cativa cartofi ,sa fie ca si garnitura,a fost o bomba calorica ,dar una delicioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu