Petitchef

duminică, 6 martie 2011

Lasagna

Am tot citit despre acest preparat,dar nu am avut curajul sa il fac,intr-o zi am fost la un supermarket ,am vazut foi pt. lasagna,am cumparat si eu o cutie,au stat ascunse in camara,pina ieri cind am facut si eu ,a iesit delicioasa.
Am preparat prima data sosurile,sosul bechamel:4 linguri de unt,4 linguri de faina,800ml lapte,o lingura de permezan,nucsoara,piper ,sare.Se pune untulla incins si se presara faina,se stinge cu lapte,putin cite putin,amestecind continu,se condimenteaza cu piper ,sare si nucsoara,deasupra se presara permezan.
 Sosul bolognese:o ceapa,un morcov,pasta de rosii,carne tocata(eu am avut de pui),sare,piper,usturoi,ierburi aromatice,ulei de mazline.Se toaca ceapa marunt,se caleste in uleiul incins,morcovul se da pe razatoarea marunta ,se caleste linga ceapa,se adauga carnea tocata si se caleste citeva minute,peste carne se adauga pasta de rosii ,cam 2 linguri,desfacuta cu vin alb,la sfirsit se mai adauga doua polonice de supa de pui,se lasa la fiert,pina ce carnea este gatita.
O forma de yena,se unge cu unt,se pune putin sos bechamel,un strat de sos bolognese, se presara permezan ras,se continua cu pastele pt. lasagna(ale mele nu au trebuit fierte inainte)se pune iarasi sosul alb,se continua cu straturile pina se umple vasul,deasupra se pune sos alb si permezan,se pune folie de aluminiu,unsa cu unt ,deasupra, da lacuptorul incins 20 de minute,se scoate folia si se mai lasa 10 minute.Se serveste calda,eu va doresc Pofta Buna.

Un comentariu:

  1. woauuuu,,ce bine arata,,,,,este printre preferatele mele din gama paste,,,mmm,,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere