Petitchef

duminică, 6 martie 2011

Rulada cu frisca

Aceasta rulada am facut-o cu ce am gasit prin frigider.
-oua
-10 linguri zahar
-5linguri de faina
-esenta de rom
-dulceata de capsuni
-frisca
Am separat ouale,am batut albusul cu un praf de sare,am adaugat zaharul,in ploaie,galbenusurile si faina,am pus la copt in cuptorul incins.Cind s-a copt,am udat un prosop de bucatarie ,am pus blatul pe el si am rulat,am lasat la racit asa in prosop.Cind s-a racit ,detot,am desfacut prosopul,am intins dulceata,deasupra am pus frisca(care a ramas de la tortul bust)si am rulat in forma de sul,deasupraam intins tot frisca si citeva bombonele colorate,am lasat la rece in frigider.

6 comentarii:

  1. MMM,sunt sigura ca-i tare buna,,,,pupp si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc Mirela,o saptamina buna si tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asteapta un premiu in bucataria mea,te rog sa-l ridici daca iti face placere,pupp si o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte mult Mirela ,este primul premiu pt. blogul meu.Cum pot sa ridic premiul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela draga mea,intri la mine pe blog si dai clic dreapta pe fiecare imagine si selectezi copy,apoi la tine pe ecran clic dreapta si selectezi paste ,apoi le incarci ca orice poza care o postezi pe blogul tau.
    Daca nu te descurci mai intreaba-ma.pupp!!si ma bucur ca-ti plac!!

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmmmmmmmmm buenisimoooooooooo me quedo por tu blog :)

    RăspundețiȘtergere