Petitchef

vineri, 7 ianuarie 2011

Tort de ciocolata

Astazi este sf. Ion,cum tata este Ion ,am facut un tort ,nu prea sofisticat ,dar foarte bun.Am facut doua blaturi din 6 oua,unul cu cacao ,unul simplu.Am lasat blaturile sa se raceasca ,le-am insiropat cu :400ml. apa ,200 gr. zahar,trei plicuri de capucino de ciocolata,am pus totul intr-o cratita la fiert 5 minute,am lasat sa se raceasca bine siropul.
Am cumparat doua plicuri de crema de cacao, rapida pt. prajituri,le-am preparat cum scrie pe plic,am adaugat in crema un pachet de unt ,frecat separat fara zahar.Am taiat blaturile in doua pe orizontala.apoi am pus un blat negru ,unul alb ,unul peste altul si le-am taiat fisii,am ansamblat la loc ,o fisie alba una neagra,am insiropat bine ,am pus un rind de crema,alt blat reconstituit,crema si tot asa pina ,am terminat cu blat .Deasupra am pus crema rapida de caramel,am ornat cu portocale,nu este chiar asa aratos dar a iesit o bunatate.
Ps. daca faceti acest tort ,trebuie sa il insiropati cu un sirop alb,ca sa se cunoasca in feliile taiate ca o tabla de sah,la mine daca a fost siropul inchis la culoare nu se mai vad dungile cele albe. dry

2 comentarii: