Petitchef

luni, 21 mai 2012

Cadoul

Astazi am primit un cadou neasteptat de la Antonina ,care are blogul Dulcegari culinare.Dar sa va povestesc cum a inceput totul.Am tot citit pe blogul Dulcegari culinare retete cu lapte condensat si cu lapte de cocos,am tot cautat pe la super marketuri aceste produse ,dar nu am gasit ,la ultimul comentariu ,am scris ca nu gasesc aceste tipuri de lapte si prietena mea Antonina s-a oferit sa imi faca cadou ,trei cuti de lapte (2 cuti de lapte condensat si una lapte de cocos)tin sa precizez ca noi nu ne cunoastem personal ,ne-am cunoscut in lumea blogurilor culinare ,astazi a sosit pachetul si vreau sa ii multumesc si pe aceasta cale Antoninei ,esti o dulce ,voi face cat de curand retete cu acest lapte ,luate de pe blogul Dulcegari culinare.MULTUMESC .....

5 comentarii:

  1. Foarte frumos din partea ei,felicitari!!!spor la culinarit!!!
    Pupp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca ai primit un cadou frumos.Ai vazut ce patesc eu cand vreau sa fac cate o prajitura, iau minunatii de care nici nu stiam ca exista. Ex:seminte de mac galbene!Si colind jumate orasul sa ma aprovizionez cu cate ceva sa fac si eu minunatiile ce la vad pe alte bloguri. Mi-e si frica sa vad ce vei face...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput sa caut o reteta trasnet ,ca sa folosesc cadoul meu.

      Ștergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa si sa pui poze cu ce realizezi,imi place cum ti-ai facut partea de sus de la blog si toate postarile is super fainute,la fel tortul minge,ouale de Pasti,felicitari si-ti multumesc pt toate comentariile ma onoreaza,pupik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,Doinitza,pentru aprecieri ,o sa te vizitez ,imi place la tine pe blog.

      Ștergere