Petitchef

sâmbătă, 26 mai 2012

Eclere

Nu am facut de foarte mult timp eclere,uau ,imi era o pofta nebuna ,imi plac oricum :cu crema ,cu frisca cu ciocolata ,etc...Astazi au urmat in lista mea de meniu. Ne trebuie pentru coji:500 ml. apa .200 gr. margarina,un praf de sare,o lingura de zahar,250 gr. faina,6 oua. Se pune apa ,margarina ,sarea ,zaharul pe foc sa fiarba ,cand clocoteste apa se ia de pe foc si se pune faina toata odata ,se amesteca sa nu se faca cocoloase ,se adauga ouale unul cate unul ,nu se pune al doilea ou pana nu este incorporat primul ,se pune compozitia in pos si se fac betisoare pe hartie de copt ,intr-o tava,se coc in cuptorul incins ,nu se deschide usa in primele 15 minute,se rumenesc si se lasa sa se raceasca,foarte bine,se taie in doua pe lungime ,si fiecare le umple cu ce doreste ,eu am umplut cu frisca si deasupra am puys glazura de ciocolata,am avut crema de ciocolata care a ramas de la tortul, facut astazi ,pentru o fetita ,cele cu ciocolata au deasupra frisca,se lasa se se imbibe bine cu creme (daca mai aveti rabdare,eu nu am avut)sunt un deliciu dulce.Pofta buna.

5 comentarii: